نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌پژوهی شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]

ا

  • اتلاف شناسایی عوامل مؤثر بر اتلاف منابع در نظام دستیابی به سامانه های دفاعی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 6-23]
  • اثربخشی مدیریتی تأثیر فرهنگ یادگیری بر یادگیری کارکنان در محیط کار به واسطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 102-121]
  • ارزش در معرض ریسک کاربرد الگوی ارزش در معرض ریسک در مدیریت سبد سرمایه گذاری فناورانه (مطالعه موردی در صنعت نفت ایران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 23-41]
  • ارزیابی طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
  • ارزیابی پیشینی شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]
  • ارزیابی فناوری تعیین و خوشه بندی راهبردهای ارزیابی فناوری به روش کپ تک [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 66-79]
  • الگوی QFD ارایه الگویی برای بهبود هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بیمه نوین در شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 43-64]
  • الگوی کانو ارایه الگویی برای بهبود هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بیمه نوین در شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 43-64]
  • الگوی گسترش عملکرد کیفیت سنجش و بهبود سطح هوش رقابتی در شرکت های خودروسازی با استفاده از الگوی QFD [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 81-100]
  • انتقال فناوری ارزیابی انتقال فناوری تولید خودرو سمند به سوریه و ارائه مدل کاربردی آن [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 82-99]
  • انگاره‌سازمانی‌ بررسی قوانین مالی و معاملاتی صنایع دفاعی در تعامل با شبکه همکاران [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 64-78]

ب

  • بازگشت سرمایه کاربرد الگوی ارزش در معرض ریسک در مدیریت سبد سرمایه گذاری فناورانه (مطالعه موردی در صنعت نفت ایران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 23-41]
  • بانک اقتصاد نوین تأثیر فرهنگ یادگیری بر یادگیری کارکنان در محیط کار به واسطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 102-121]
  • بخش هوایی بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد (برفاد) شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]
  • بیمه الکترونیک ارایه الگویی برای بهبود هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بیمه نوین در شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 43-64]

ت

  • تاپسیس تعیین و خوشه بندی راهبردهای ارزیابی فناوری به روش کپ تک [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 66-79]
  • تحلیل ‌STEEP بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • تحلیل سلسله مراتبی انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 80-100]
  • تحول و تعالی بررسی قوانین مالی و معاملاتی صنایع دفاعی در تعامل با شبکه همکاران [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 64-78]
  • توانمندسازی تیمی بررسی تأثیر توانمندسازی تیمی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی در واحدهای تحقیق و توسعه ی صنعت نفت مستقر در تهران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 124-137]
  • توانمندسازی روان‌شناختی تأثیر فرهنگ یادگیری بر یادگیری کارکنان در محیط کار به واسطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 102-121]
  • توسعه نرم افزار انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 80-100]

خ

  • خوشه بندی تعیین و خوشه بندی راهبردهای ارزیابی فناوری به روش کپ تک [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 66-79]

د

  • دانشگاه کارآفرین سرمایه گذاری ریسک پذیر دانشگاهی، در چارچوب سرمایه گذاری ریسک پذیر غیر سنتی (مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 102-122]
  • دستیابی به سامانه های دفاعی شناسایی عوامل مؤثر بر اتلاف منابع در نظام دستیابی به سامانه های دفاعی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 6-23]
  • دلفی شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]
  • دلفی فازی طراحی چارچوب اندازه‌گیری عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: ستاد وزارت بازرگانی) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 101-119]

ر

  • راهبرد توسعه فناوری الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد هم‌ترازی جهانی شرکت‌ها در کشورهای درحال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 41-69]
  • راهبرد نوآوری الگوی هماهنگی راهبرد‌های نوآوری محصول و فرآیند براساس چارچوب ارزشهای رقیب [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 9-36]
  • رهبری تحول‌آفرین اثر میانجی‌گری فرهنگ انطباق‌پذیری بر رابطه ی بین رهبری تحول‌آفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت‌‌های منتخب در زنجیره تأمین فناوری‌های دفاعی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 122-139]
  • رهبری تحول آفرین بررسی تأثیر توانمندسازی تیمی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی در واحدهای تحقیق و توسعه ی صنعت نفت مستقر در تهران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 124-137]
  • روش کاربردی ارزیابی انتقال فناوری تولید خودرو سمند به سوریه و ارائه مدل کاربردی آن [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 82-99]

س

  • سازمان میانجی بررسی تأثیر تنظیم محیط نهادی بر اثربخشی همکاری‌های فناورانه در صنایع هوافضایی کشور با تاکید بر نقش سازمان‌های میانجی [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 139-158]
  • سبد فناوری کاربرد الگوی ارزش در معرض ریسک در مدیریت سبد سرمایه گذاری فناورانه (مطالعه موردی در صنعت نفت ایران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 23-41]
  • سرمایه اجتماعی افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]
  • سرمایه انسانی افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]
  • سرمایه رابطه ای افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]
  • سرمایه ساختاری افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]
  • سرمایه فکری افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]
  • سرمایه گذاری ریسک پذیر غیر سنتی سرمایه گذاری ریسک پذیر دانشگاهی، در چارچوب سرمایه گذاری ریسک پذیر غیر سنتی (مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 102-122]
  • سرمایه گذاری فناورانه کاربرد الگوی ارزش در معرض ریسک در مدیریت سبد سرمایه گذاری فناورانه (مطالعه موردی در صنعت نفت ایران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 23-41]
  • سطوح همکاری بررسی قوانین مالی و معاملاتی صنایع دفاعی در تعامل با شبکه همکاران [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 64-78]
  • سیاست‌گذاری توسعه‌ی فناوری شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]

ش

  • شبکه‌سازی بررسی قوانین مالی و معاملاتی صنایع دفاعی در تعامل با شبکه همکاران [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 64-78]
  • شبکه سازی شناسایی عوامل مؤثر بر اتلاف منابع در نظام دستیابی به سامانه های دفاعی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 6-23]
  • شرایط زمینهای بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • شیوه بهبود عملکرد زنجیره عرضه بر مبنای عوامل کلیدی موفقیت [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 71-80]

ص

  • صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر دانشگاهی سرمایه گذاری ریسک پذیر دانشگاهی، در چارچوب سرمایه گذاری ریسک پذیر غیر سنتی (مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 102-122]
  • صنعت خودروسازی سنجش و بهبود سطح هوش رقابتی در شرکت های خودروسازی با استفاده از الگوی QFD [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 81-100]
  • صنعت خودرو (وانت) بهبود عملکرد زنجیره عرضه بر مبنای عوامل کلیدی موفقیت [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 71-80]

ع

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر توانمندسازی تیمی بر رابطه بین رهبری تحول آفرین و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی در واحدهای تحقیق و توسعه ی صنعت نفت مستقر در تهران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 124-137]
  • عوامل حیاتی موفقیت طراحی چارچوب اندازه‌گیری عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: ستاد وزارت بازرگانی) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 101-119]
  • عوامل کلیدی موفقیت بهبود عملکرد زنجیره عرضه بر مبنای عوامل کلیدی موفقیت [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 71-80]
  • عوامل مؤثر بر انتقال ارزیابی انتقال فناوری تولید خودرو سمند به سوریه و ارائه مدل کاربردی آن [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 82-99]

ف

  • فرایند توسعه محصول جدید انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 80-100]
  • فرایند همکاری فناورانه بررسی تأثیر تنظیم محیط نهادی بر اثربخشی همکاری‌های فناورانه در صنایع هوافضایی کشور با تاکید بر نقش سازمان‌های میانجی [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 139-158]
  • فرهنگ انطباق‌پذیری اثر میانجی‌گری فرهنگ انطباق‌پذیری بر رابطه ی بین رهبری تحول‌آفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت‌‌های منتخب در زنجیره تأمین فناوری‌های دفاعی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 122-139]
  • فرهنگ یادگیری در محیط کار تأثیر فرهنگ یادگیری بر یادگیری کارکنان در محیط کار به واسطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 102-121]
  • فناوری اطلاعات شناسایی راهبردهای شکست‌پذیر در اسناد توسعه فناوری اطلاعات کشور با استفاده از روش برنامه‌ریزی فرض‌بنیاد [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 38-62]

ق

  • قدرت مالی شناسایی عوامل مؤثر بر اتلاف منابع در نظام دستیابی به سامانه های دفاعی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 6-23]
  • قوانین مالی و معاملاتی بررسی قوانین مالی و معاملاتی صنایع دفاعی در تعامل با شبکه همکاران [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 64-78]

ک

  • کارت امتیازی متوازن طراحی چارچوب اندازه‌گیری عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: ستاد وزارت بازرگانی) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 101-119]
  • کپ تک تعیین و خوشه بندی راهبردهای ارزیابی فناوری به روش کپ تک [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 66-79]
  • کشورهای در‌حال توسعه الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد هم‌ترازی جهانی شرکت‌ها در کشورهای درحال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 41-69]

م

  • محیط نهادی بررسی تأثیر تنظیم محیط نهادی بر اثربخشی همکاری‌های فناورانه در صنایع هوافضایی کشور با تاکید بر نقش سازمان‌های میانجی [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 139-158]
  • مدل برکلی سرمایه گذاری ریسک پذیر دانشگاهی، در چارچوب سرمایه گذاری ریسک پذیر غیر سنتی (مطالعه موردی دانشگاه علم و صنعت ایران) [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 102-122]
  • مدل مرحله-دروازه انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 80-100]
  • مدل یابی معادلات ساختاری بررسی تأثیر تنظیم محیط نهادی بر اثربخشی همکاری‌های فناورانه در صنایع هوافضایی کشور با تاکید بر نقش سازمان‌های میانجی [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 139-158]
  • مدیریت ارتباط با مشتری طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
  • مدیریت برون‌سپاری الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد هم‌ترازی جهانی شرکت‌ها در کشورهای درحال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 41-69]
  • مدیریت دانش الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد هم‌ترازی جهانی شرکت‌ها در کشورهای درحال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 41-69]
  • مدیریت دانش انتخاب ابزارهای مدیریت دانش در توسعه محصول جدید نرم افزاری [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 80-100]
  • مدیریت ریسک کاربرد الگوی ارزش در معرض ریسک در مدیریت سبد سرمایه گذاری فناورانه (مطالعه موردی در صنعت نفت ایران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 23-41]
  • مدیریت زنجیره عرضه بهبود عملکرد زنجیره عرضه بر مبنای عوامل کلیدی موفقیت [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 71-80]
  • مشتری محوری طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
  • منطق رادار طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
  • مهندسی مجدد شناسایی عوامل مؤثر بر اتلاف منابع در نظام دستیابی به سامانه های دفاعی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 6-23]

ن

  • نظام بخشی نوآوری بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • نظام نوآوری فناورانه بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • نوآوری الگوی هماهنگی راهبرد‌های نوآوری محصول و فرآیند براساس چارچوب ارزشهای رقیب [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 9-36]
  • نوآوری باز بررسی میزان حمایت شرایط زمینه ای ایران از اتخاذ رویکرد نوآوری باز، (مطالعه ی موردی در نظام نوآوری هوایی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 7-21]
  • نوآوری سازمانی اثر میانجی‌گری فرهنگ انطباق‌پذیری بر رابطه ی بین رهبری تحول‌آفرین و نوآوری سازمانی (مطالعه موردی در شرکت‌‌های منتخب در زنجیره تأمین فناوری‌های دفاعی) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 122-139]
  • نوآوری فرآیند الگوی هماهنگی راهبرد‌های نوآوری محصول و فرآیند براساس چارچوب ارزشهای رقیب [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 9-36]
  • نوآوری محصول الگوی هماهنگی راهبرد‌های نوآوری محصول و فرآیند براساس چارچوب ارزشهای رقیب [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 9-36]

و

  • وزارت بازرگانی طراحی چارچوب اندازه‌گیری عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: ستاد وزارت بازرگانی) [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 101-119]

ه

  • هماهنگی الگوی هماهنگی راهبرد‌های نوآوری محصول و فرآیند براساس چارچوب ارزشهای رقیب [دوره 5، شماره 3، 1390، صفحه 9-36]
  • هم‌ترازی جهانی الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد هم‌ترازی جهانی شرکت‌ها در کشورهای درحال توسعه [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 41-69]
  • هوش تجاری ارایه الگویی برای بهبود هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بیمه نوین در شهر تهران) [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 43-64]
  • هوش رقابتی سنجش و بهبود سطح هوش رقابتی در شرکت های خودروسازی با استفاده از الگوی QFD [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 81-100]

ی

  • یادگیری در محیط کار تأثیر فرهنگ یادگیری بر یادگیری کارکنان در محیط کار به واسطه‌ی توانمندسازی روان‌شناختی و اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 4، 1390، صفحه 102-121]
  • یادگیری سازمانی افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی [دوره 5، شماره 2، 1390، صفحه 25-39]